Pod temom "Buđenje" 28.maja budimo tržište, kompanije i pojedince širom regiona o važnosti efikasne komunikacije na radnom mestu.
Pored razgovora o trendovima, ove godine razbijamo barijere i pričamo otvoreno o krizi i izazovima kroz koje kompanije prolaze, kako to utiče na zaposlene i kako efikasne komunikacije mogu da pomognu.
Zašto da nam se pridružiš?
- · Inspiracija: Čućeš inspirativne prakse i savete iz prve ruke.
- · Networking: Upoznaćeš vodeće igrače u industriji i proširiti svoju profesionalnu mrežu.
- · Inovacije: Otkrićeš najnovije alate i taktike u internim komunikacijama koje možeš odmah primeniš u praksi.
agenda__________________________________
09:00-09:30
Jutarnja kafa i prijavljivanje učesnika
09:30-10:30
10:30-11:30
11:30-12:00
Kafe pauza
12:00-12:45
12:45-13:45
Ručak
13:45-14:45
Keynote:
Probudi svoju snagu! Interne komunikacije kao ključna kompetencija svake kompanije
Ivana Vukelić @ IKEA SEE
14:45-15:30
Tema publike:
Strateg s predumišljajem
Natalija Stojiljković @ IKEA SEE
15:30-16:00
Wrap up
16:00-17:30
Matiné
Tanja Vasojević
Rođena beogradske jeseni 1988. godine.
Upisala Fakultet političkih nauka 2007. jer su je, tokom srednje škole, dva seminara u Petnici udaljila
od ideje upisivanja istorije, na čemu je zahvalna.
Tokom svoje karijere, uspešno je realizovala različite projekte, kako u korporativnom svetu, tako i u
agencijskom, ali i u građanskim inicijativama. Učesnik je i kokreator brojnih konferencija, bila je
predsednik i član različitih stručnih žirija.
Kažu da je istaknut govornik i da je zanimljiv moderator. Izgleda da je to istina, jer je još jednom
moderator topIC talks događaja.
Jedan je od osnivača i član ekipe TrippinSrbija koja je promenila turističku sliku Srbije na društvenim
mrežama. I za to dobila nekoliko priznanja.
Ronald Seeliger
Ronald je diplomirao na Tehničkom univerzitetu u Berlinu, gde je na početku karijere radio kao asistent.
Pohađao je Londonsku školu ekonomije i Poslovnu školu IMD u Lozani, a doktorirao na tezi „Kontroling
proces u medijskim kompanijama”. Karijeru nastavlja u biznisu, kao član menadžmenta velikih
industrijskih sistema u Evropi, Australiji i Aziji Bio je i direktor kontrolinga u Formuli 1.
Ronald je na poziciji generalnog direktora Hemofarma od 2012. godine. Ronaldov ključni poslovni zadatak,
kao prvog čoveka Hemofarm grupe, je unapređenje performansi i portfolija kompanije, ali i pozicije
srpskog supsidijara STADA grupe na srpskom, regionalnom i globalnom farmaceutskom tržištu. Govori
nemački, engleski, francuski i španski jezik.
Sanja Rajačić
Duboko veruje da se najbolje promene dešavaju kada odlučimo da izađemo iz zone komfora i širimo svoj
fokus van ličnih interesa. To je ono što me inspiriš da neprestano raste i razvija se u oblasti
komunikacija i odgovornog poslovanja. Za nju ove oblasti imaju moć da ujedine ljude, spajajući različite
perspektive kako bi kompanije napredovale kroz kulturu otvorenosti i saradnje.
Trenutno aktivno oblikuje budućnost održivog poslovnog razvoja i internih komunikacija u Banca Intesa
Beograd. Njena porodica je njen nukleus, najveća radost i konstanta, koji je utemeljuju i pružaju osećaj
sigurnosti u svim promenama kojima teži.
Ivana Vukelić
Nakon završetka novinarstva na Političkim naukama, umesto rada u medijima Ivana je uskočila u vode
komunikacija gde i danas, nakon sedamnaest godina, pronalazi svoju inspiraciju za rad sa ljudima.
Nakon rada u PR-u i korporativnim komunikacijama, pre devet godina, zaljubila se u interne komunikacije.
Danas, Ivana istražuje, gradi i kreira različite kampanje i projekte sa ciljem ne da informiše
zaposlene, već da gradi mostove s njima. Zašto mostove?
Jer kao zaljubljenik u psihologiju i edukant psihoterapije, vjeruje da dobra komunikacija kao i mostovi,
povezuje ljude, predstavlja stabilnost i snagu tima, a istovremeno odoleva svim promenama i izazovima.
Selena Kosorić
U svet internih komunikacija uplovila je iz medija i novinarstva. Odatle je ponela strast prema
stvaranju inspirativnih priča i kreativnom izražavanju. Veruje u lekovitu i osnažujuću moć iskrene i
otvorene komunikacije, a postizanje atmosfere poverenja i pripadnosti smatra svojom misijom.
Na talasima internih kanala, inicijativa i kampanja, neguje autentičnu organizacionu kulturu, stvara
prostor za produktivan razgovor i oblikuje ton eksternih komunikacija.
Prva je interna komunikatorka u kompaniji Sport Time i istinski uživa u kreativnosti koju takva prilika
nosi. Pre Sport Time-a radila je u Danasu i Neltu. Voli da čita i piše. I mnogo voli da se igra u Canvi.
Teodora Nikolić
Rođena 1997. godine, bivša košarkašica rodom iz Paraćina u koji se uvek rado vraća. Fakultet političkih
nauka završila je 2020. godine, a zatim je tri godine karijere posvetila ekonomskom novinarstvu u online
medijima.
Svoj poziv je ipak pronašla u Internim komunikacijama kompanije Lidl Srbija, gde se vodi
načelima u koja i sama veruje – otvorenošću, poverenjem, transparentnošću.
Sonja Mandić
Rođena 1988. u Novom Sadu, diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Subotici na usmerenju Evropska
ekonomija i biznis.
Nakon 6 godina karijere u Naftnoj industriji Srbije, gde se bavila budžetiranjem i kontrolingom, pravi
veliki preokret i počinje da radi u IT-u, u kompaniji RT-RK kao kooordinator studentskih aktivnosti.
Excel tabele menja za interakciju uživo sa mladima. 😊
Kao spona između studenata, inženjera i menadžmenta, tokom tri godine učestvuje u integraciji mladih u
industriju. Kroz ovaj proces, spoznaje prostor za unapređenje procesa komunikacija, što je dovodi do
pozicije na kojoj trenutno radi – menadžer za employer branding, interne i eksterne komunikacije.
Veruje da je dobitna kombinacija kada se osnovni vrednosni sistem kompanije poklapa sa vrednostima
pojedinca, i da samo u takvoj postavci može da se razvije uspešna dvosmerna komunikacija.
Jelena Mihajlović
Rođena 1992. godine u Beogradu gde se školovala, stvorila kulturne navike i započela svoj profesionalni razvoj. Tokom osnovnih i master studija na Fakultetu dramskih umetnosti učestvovala je u organizaciji brojnih pozorišnih predstava, filmova i festivala nakon čega je stekla dragoceno agencijsko iskustvo u komunikacijama i organizaciji događaja. Ovo iskustvo obogaćuje već skoro četiri godine u Generali Osiguranju Srbija, a inspiriše je mogućnost da inovativnim pristupom i kreativnošću komunicira sa internom publikom, svojim kolegama. Voli pozorište, zna da parkira u rikverc na retrovizore i tvrdi da trenira crossfit.
Natalija Stojiljković
Natalija je iz marketinških voda uplovila u polje internih komunikacija čiju ulogu vidi kao ključnu u
izgradnji i održvanju zdravog radnog okruženja. Verovanja je da strategija internih komunikacija treba
biti integralni deo biznisa i snažan partner u njegovom razvoju. Učestvovala je u postavljanju godišnjih
strateških pravaca interne komunikacije u okviru kompanije IKEA Jugoistočna Evropa.
Trenutno vodi i komunikacijski proces promena i transformacije u kompaniji, te iznova povezuje ljude sa
biznisom i kulturom, čime pridonosi da promena postane njihov značajan partner kroz svakodnevni rad i
planove kompanije.
11000 Beograd