28. maj
Dorćol Platz,
Beograd
Zauzmi svoje mesto
Ne pritiskaj “Snooze”, probudi se!
topIC_talks je konferencija koja u fokus stavlja ključnu ulogu internih komunikacija u uspehu svakog biznisa i kreiranju radnog mesta koje zaposleni vole.

Pod temom "Buđenje" 28.maja budimo tržište, kompanije i pojedince širom regiona o važnosti efikasne komunikacije na radnom mestu.

Pored razgovora o trendovima, ove godine razbijamo barijere i pričamo otvoreno o krizi i izazovima kroz koje kompanije prolaze, kako to utiče na zaposlene i kako efikasne komunikacije mogu da pomognu.

Zašto da nam se pridružiš?

  • · Inspiracija: Čućeš inspirativne prakse i savete iz prve ruke.
  • · Networking: Upoznaćeš vodeće igrače u industriji i proširiti svoju profesionalnu mrežu.
  • · Inovacije: Otkrićeš najnovije alate i taktike u internim komunikacijama koje možeš odmah primeniš u praksi.

agenda__________________________________

09:00-09:30

Jutarnja kafa i prijavljivanje učesnika

09:30-10:30

Juniors Panel: Pogled (iz) budućnosti
Učesnici: Sonja Mandić @ RT-RK, Jelena Mihajlović @ Generali, Teodora Nikolić @ Lidl
Moderator: Selena Kosorić @ SportTime

10:30-11:30

CEO Intervju: Oštro oko lidera
Ronald Seelinger, CEO @ Hemofarm
Moderator: Tijana Bejatović, Founder & Business Communications Strategist @ topIC

11:30-12:00

Kafe pauza

12:00-12:45

CaseStudy: Interne komunikacije - big reach and power to switch
Sanja Rajačić @ Banca Intesa Beograd

12:45-13:45

Ručak

13:45-14:45

Keynote: Probudi svoju snagu! Interne komunikacije kao ključna kompetencija svake kompanije
Ivana Vukelić @ IKEA SEE

14:45-15:30

Tema publike

15:30-16:00

Wrap up

16:00-17:30

Matiné

učesnici
Moderator programa

Tanja Vasojević

CEO @ Tadaaa Agency

Rođena beogradske jeseni 1988. godine. Upisala Fakultet političkih nauka 2007. jer su je, tokom srednje škole, dva seminara u Petnici udaljila od ideje upisivanja istorije, na čemu je zahvalna.

Tokom svoje karijere, uspešno je realizovala različite projekte, kako u korporativnom svetu, tako i u agencijskom, ali i u građanskim inicijativama. Učesnik je i kokreator brojnih konferencija, bila je predsednik i član različitih stručnih žirija.

Kažu da je istaknut govornik i da je zanimljiv moderator. Izgleda da je to istina, jer je još jednom moderator topIC talks događaja. Jedan je od osnivača i član ekipe TrippinSrbija koja je promenila turističku sliku Srbije na društvenim mrežama. I za to dobila nekoliko priznanja.

Spiker

Ronald Seeliger

CEO @ Hemofarm

Ronald je diplomirao na Tehničkom univerzitetu u Berlinu, gde je na početku karijere radio kao asistent. Pohađao je Londonsku školu ekonomije i Poslovnu školu IMD u Lozani, a doktorirao na tezi „Kontroling proces u medijskim kompanijama”. Karijeru nastavlja u biznisu, kao član menadžmenta velikih industrijskih sistema u Evropi, Australiji i Aziji Bio je i direktor kontrolinga u Formuli 1.

Ronald je na poziciji generalnog direktora Hemofarma od 2012. godine. Ronaldov ključni poslovni zadatak, kao prvog čoveka Hemofarm grupe, je unapređenje performansi i portfolija kompanije, ali i pozicije srpskog supsidijara STADA grupe na srpskom, regionalnom i globalnom farmaceutskom tržištu. Govori nemački, engleski, francuski i španski jezik.

Case study speaker

Sanja Rajačić

Direktor Odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje @ Banca Intesa Beograd

Duboko veruje da se najbolje promene dešavaju kada odlučimo da izađemo iz zone komfora i širimo svoj fokus van ličnih interesa. To je ono što me inspiriš da neprestano raste i razvija se u oblasti komunikacija i odgovornog poslovanja. Za nju ove oblasti imaju moć da ujedine ljude, spajajući različite perspektive kako bi kompanije napredovale kroz kulturu otvorenosti i saradnje.

Trenutno aktivno oblikuje budućnost održivog poslovnog razvoja i internih komunikacija u Banca Intesa Beograd. Njena porodica je njen nukleus, najveća radost i konstanta, koji je utemeljuju i pružaju osećaj sigurnosti u svim promenama kojima teži.

Keynote speaker

Ivana Vukelić

Co-worker communication leader @ IKEA SEE

Nakon završetka novinarstva na Političkim naukama, umesto rada u medijima Ivana je uskočila u vode komunikacija gde i danas, nakon sedamnaest godina, pronalazi svoju inspiraciju za rad sa ljudima.

Nakon rada u PR-u i korporativnim komunikacijama, pre devet godina, zaljubila se u interne komunikacije. Danas, Ivana istražuje, gradi i kreira različite kampanje i projekte sa ciljem ne da informiše zaposlene, već da gradi mostove s njima. Zašto mostove? Jer kao zaljubljenik u psihologiju i edukant psihoterapije, vjeruje da dobra komunikacija kao i mostovi, povezuje ljude, predstavlja stabilnost i snagu tima, a istovremeno odoleva svim promenama i izazovima.

Moderator panela

Selena Kosorić

Internal communications Specialist @ Sport Time Group

U svet internih komunikacija uplovila je iz medija i novinarstva. Odatle je ponela strast prema stvaranju inspirativnih priča i kreativnom izražavanju. Veruje u lekovitu i osnažujuću moć iskrene i otvorene komunikacije, a postizanje atmosfere poverenja i pripadnosti smatra svojom misijom.

Na talasima internih kanala, inicijativa i kampanja, neguje autentičnu organizacionu kulturu, stvara prostor za produktivan razgovor i oblikuje ton eksternih komunikacija.

Prva je interna komunikatorka u kompaniji Sport Time i istinski uživa u kreativnosti koju takva prilika nosi. Pre Sport Time-a radila je u Danasu i Neltu. Voli da čita i piše. I mnogo voli da se igra u Canvi.

Panelista

Teodora Nikolić

Internal Communications Associate @ Lidl Srbija KD

Rođena 1997. godine, bivša košarkašica rodom iz Paraćina u koji se uvek rado vraća. Fakultet političkih nauka završila je 2020. godine, a zatim je tri godine karijere posvetila ekonomskom novinarstvu u online medijima.

Svoj poziv je ipak pronašla u Internim komunikacijama kompanije Lidl Srbija, gde se vodi načelima u koja i sama veruje – otvorenošću, poverenjem, transparentnošću.

Panelista

Sonja Mandić

Employer Branding and Internal Communications Manager @ RT-RK Computer Based Systems LLC

Rođena 1988. u Novom Sadu, diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Subotici na usmerenju Evropska ekonomija i biznis. Nakon 6 godina karijere u Naftnoj industriji Srbije, gde se bavila budžetiranjem i kontrolingom, pravi veliki preokret i počinje da radi u IT-u, u kompaniji RT-RK kao kooordinator studentskih aktivnosti. Excel tabele menja za interakciju uživo sa mladima. 😊

Kao spona između studenata, inženjera i menadžmenta, tokom tri godine učestvuje u integraciji mladih u industriju. Kroz ovaj proces, spoznaje prostor za unapređenje procesa komunikacija, što je dovodi do pozicije na kojoj trenutno radi – menadžer za employer branding, interne i eksterne komunikacije. Veruje da je dobitna kombinacija kada se osnovni vrednosni sistem kompanije poklapa sa vrednostima pojedinca, i da samo u takvoj postavci može da se razvije uspešna dvosmerna komunikacija.

Panelista

Jelena Mihajlović

Internal communication and event organization specialist @ Generali

Rođena 1992. godine u Beogradu gde se školovala, stvorila kulturne navike i započela svoj profesionalni razvoj. Tokom osnovnih i master studija na Fakultetu dramskih umetnosti učestvovala je u organizaciji brojnih pozorišnih predstava, filmova i festivala nakon čega je stekla dragoceno agencijsko iskustvo u komunikacijama i organizaciji događaja. Ovo iskustvo obogaćuje već skoro četiri godine u Generali Osiguranju Srbija, a inspiriše je mogućnost da inovativnim pristupom i kreativnošću komunicira sa internom publikom, svojim kolegama. Voli pozorište, zna da parkira u rikverc na retrovizore i tvrdi da trenira crossfit.

more to come...
lokacija
Dorćol Platz
Dobračina 59
11000 Beograd

team__________________________________

Tijana Bejatović
Founder & brains
Ivana Vidović
Community lead &
reality check
Nataša Radosavljević
Brand mastermind
Slavimir Stojanović Futro
Creative benefactor

newsletter__________________________________